Kontakt
Najczęściej zadawane pytania
Oczywiście zapraszamy do współpracy. W celu ustalenia szczegółów prosimy o skorzystanie z formularza znajdującego się TUTAJ. Bądź zapraszamy do kontaktu telefonicznego numery telefonów znajdują się TUTAJ. W przypadku skorzystania z formularza, skontaktujemy się z Państwem w najszybszym możliwym terminie i przedstawimy spersonalizowaną ofertę współpracy.
Wychodząc na przeciw naszym Klientom, przygotowaliśmy vademecum wiedzy na temat uprawy i pielęgnacji produkowanych w Szkółce roślin. Jeśli zawarte w nim informacje nie rozwiewają Państwa wątpliwości, bądź macie Państwo szczegółowe pytania dotyczące konkretnych zagadnień, prosimy o skorzystanie z zamieszczonego poniżej formularza kontaktowego bądź kontaktu telefonicznego dane również znajdują się poniżej.
Odpowiedź na to pytanie znajduje się TUTAJ. Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu w produkcji krzewów ozdobnych przygotowaliśmy vademecum wiedzy na temat uprawy i pielęgnacji roślin. Jeśli jednak potrzebujecie Państwo odpowiedzi na szczegółowe zagadnienia związane z uprawą krzewów ozdobnych, zapraszamy do kontaktu: z wykorzystaniem formularza kontaktowego. Bądź kontaktu telefonicznego dane adresowe znajdują się TUTAJ.
Tak dysponujemy własnym profesjonalnym transportem roślin. W celu ustalenia szczegółów dotyczących dowozu należy skontaktować się z nami telefonicznie bądź korzystając z formularza. Ogólne zasady dotyczące metod oraz sposobów wysyłki znajdują się tutaj: Rodzaje dostawy.
Jak najbardziej. Wszystkie aktualnie dostępne rośliny można zobaczyć i kupić u nas w Szkółce. Informacje na temat dojazdu i oferowanych dla naszych Klientów udogodnień znajdują się TUTAJ.
Oczywiście posiadamy szereg katalogów oferowanych przez nas roślin. Listę z możliwością pobrania można znaleźć pod tym linkiem: DO POBRANIA. Dla wygody naszych Klientów dysponujemy, również katalogami papierowymi dostępnymi Lokalnym punkcie sprzedaży.
Status złożonego zamówienia można sprawdzić klikając TUTAJ. Odpowiedni link znajduje się również w stopce strony: Śledzenie zamówienia. Status zamówienia mogą sprawdzić zarówno klienci zalogowani jak i nie posiadający konta w sklepie. Dla konta gościa system nie wyświetli danych adresowych. Oczywiście zamówienie posiada dane do wysyłki ale zgodnie z Polityką Prywatności nie wyświetla ich.
Zrezygnować z subskrypcji można na trzy różne sposoby:
- W celu rezygnacji subskrypcji należ, wybrać link znajdujący się w otrzymywanych od nas mailach i postępować zgodnie z instrukcjami, pojawiającymi się na stronie.
- Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie można zrezygnować z subskrypcji z poziomu panelu administracyjnego TUTAJ. W celu rezygnacji należy wybrać z listy REZYGNUJĘ Z SUBSKRYPCJI i zatwierdzić przyciskiem: ZAPISZ. W panelu wyświetli się informacja, że preferencje zostały zapisane w systemie.
UWAGA: skorzystanie z tej metody nie powoduje wysłania dodatkowych informacji na zapisane w systemie konto pocztowe. Zarówno w momencie rezygnacji jak i dopisania się od listy mailingowej. - Wykorzystując zamieszczony poniżej formularz zgłoszeniowy można wysłać do nas stosowną wiadomość dotyczącą chęci rezygnacji z subskrypcji. Niezwłocznie wprowadzimy zmiany i mailowo poinformujemy o zakończeniu naszych działań.
Formularz kontaktowy
- sklep@zymon.pl
- stzymon@zymon.pl
- 782 590 338
- (62) 761 44 44
- Tłokinia Wielka 34, 62-860 Opatówek
- Pn – Pt: 800 – 1600
Sobota: 800 – 1500