Reklamacja lub zwrot
ETAPY PROCESU REKLAMACJI
ZRÓB ZDJĘCIA USZKODZONEJ ROŚLINY /
spisz protokół szkody w obecności kurieraWykonane zdjęcia pomogą nam ocenić wszelkie problemy z jakością roślin.
WYPEŁNIJ FORMULARZ ZWROTU/REKLAMACJI
Wyślij zdjęcie wraz z opisem problemu oraz wszystkimi wymaganymi danymi przez formularz.
ANALIZA I ROZPATRZENIE
Nasi eksperci przejrzą zdjęcie, aby ocenić problem. Należy czekać na nasz kontakt w celu ustalenia wszelkich szczegółów.
NADAJ PACZKĘ
W wypadku uznania zwrotu, należy postępować zgodnie z ustaleniami i nadać paczkę z roślinami.
ZWROT PIENIĘDZY
Po otrzymaniu przez nas paczki, oceniamy stan roślin na tej podstawie następuje zwrot pieniędzy w ciągu 7 dni roboczych na podane konto.
JEŻELI ZAKUPIONY TOWAR OKAZUJE SIĘ MIEĆ WADY FABRYCZNE LUB JEST NIEZGODNY Z OPISEM, PROSIMY O ZGŁOSZENIE REKLAMACJI.
Zasady i warunki zwrotu
- Zgłoszenia należy dokonać max. w ciągu 24h od odebrania przesyłki.
- Nie wymienimy ani nie przyjmujemy zwrotów roślin, jeśli uważamy, że roślina uschła z powodu braku podlewania lub odpowiedniej opieki ogrodniczej lub jeśli roślina została zarażona chorobą z twojego ogrodu lub ogrodu sąsiadów.
- Dopóki nie otrzymamy zwracanych towarów, nie ponosimy za nie odpowiedzialności.
- Wymagamy wykorzystania rekomendowanej przez nas firmy kurierskiej: DPD, Rohling Suus, ewentualnie zwrot własny do naszego punktu sprzedaży.
- Jeśli produkt został uszkodzony lub nie został zwrócony w oryginalnym opakowaniu, zastrzegamy sobie prawo do częściowego zwrotu kosztów zakupu.
- Nie ponosimy kosztów zwrotu.